دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
19 تير 1398 - 18:27
فدایی:

99 درصد از اراضی ملی شهرستان‌های ورامین و قرچک سند‌دار شدند

رئیس‌اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان‌های ورامین و قرچک گفت: برای 99 درصد از اراضی این شهرستان‌ سند مالکیت به نام دولت صادر شده است.
کد خبر : 403750
2060116.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از اداره کل منابع طبیعی و آبخیزداری استان تهران، احمد فدایی گفت: شهرستان‌های قرچک و ورامین دارای 314 هزار هکتار اراضی ملی هستند که تاکنون برای 310 هزار و 700هکتار که حدود 99 درصد از این اراضی را شامل می‌شود، سند مالکیت به نام دولت صادر شده و سند‌دار شدن مابقی این اراضی نیز در دستور کار قرار دارد.


وی افزود: در راستای اجرای طرح کاداستر اراضی ملی تاکنون برای 20هزار و 116هکتار از اراضی ملی این شهرستان‌ها این طرح به مرحله اجرا درآمده و سند تک برگی کاداستر برای این اراضی صادر شده است.


رئیس‌ اداره منابع طبیعی و آبخیزداری ورامین و قرچک با بیان اینکه اجرای طرح کاداستر یکی از اولویت‌های اصلی و مهم مجموعه منابع طبیعی است، اظهار کرد: با اجرای این طرح گام مهمی در راستای تثبیت مالکیت دولت و به‌دنبال آن جلوگیری از هرگونه سوء استفاده از این اراضی برداشته می‌شود و اجرای این طرح از اهمیت و جایگاه خاصی برخوردار است.


فدایی تصریح کرد: با توجه به اهمیت اجرای طرح کاداستر و بر اساس پیش بینی‌های صورت گرفته امسال و از محل اعتبارات صندوق توسعه ملی و در کنار عملیات آبخیزداری، اقدامات اصلاح هندسی و صدور سند تک برگی کاداستر برای اراضی ملی شهرستان‌های ورامین و قرچک و نقاط دیگر استان تهران در دستور کار جدی قرار دارد.


انتهای پیام/4117/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته